Den 25:e April är det återigen dags för ett event med fokus på affärssystemet Pyramid. Denna gången ett digitalt webinar med fokus på elektronisk kundfakturering och leverantörsfakturahantering via Pyramids integration mot InExchange. En integration som gör det möjligt för er att effektivisera er hantering av leverantörsfakturor. Hur? Jo, genom att ankomstregistrera och kontera era fakturor automatiskt, samt skicka era kundfakturor utan att ens behöva lämna Pyramid.
Precis detta kommer våra pyramidkonsulter prata om under webinariet den 25:e April - hur integrationen fungerar, vad som krävs och fördelarna med att använda sig av den.
Med andra ord vill ni inte missa detta! Så - in och anmäl dig nu direkt!
Datum: Torsdag den 25:e April 2024
Tid: 13:00 - 14:00
Plats: Digitalt. Inför webinariet skickar vi en länk till dig för att delta och ansluta till webinariet.
Anmälan: sker via formuläret nedan