Efter fyra år som samordnare mot hela DH Solutions påbörjar Camilla Lindvall nu sin nya tjänst hos oss, som Systemsamordnare för DH Helpdesk.
Vad ser du fram emot i din nya tjänst?
Jag ser fram emot att bibehålla en serviceinriktad inställning och förbli betydelsefull för kunden. Att få jobba närmare, och följa dem genom hela processen. Från demo-presentationer, implementationer till förvaltning och support. Inte en dag är den andra lik och den variationen utmanar mig. Dessutom ser jag verkligen fram emot att samarbeta med vårt Systemutvecklingsteam för att leverera ännu bättre lösningar till våra kunder.
Hur känns det att börja jobba som Systemsamordnare?
Superkul men samtidigt lite nervöst. Jag har de senaste åren varit superanvändare i vårt egenutvecklade ärendehanteringssystem och jag brinner för vår produkt som underlättar och skapar en effektiv vardag. I min nya roll ser jag fram emot att hjälpa både nya och befintliga kunder att använda DH Helpdesk på bästa sätt, fånga upp deras behov och hitta nya lösningar i systemet.
Vad har du gjort tidigare?
De senaste fyra åren har jag jobbat som samordnare mot hela DH Solutions. Varit spindeln i nätet som strukturerat och koordinerat alla inkommande ärenden i vårt ärendehanteringssystem. Haft mycket kundkontakt som jag kommer har stor nytta av även i min nya roll.
Vem är du privat?
Jag är en positiv och idrottstokig tjej som tillbringar mycket tid med familj och vänner. Mitt intresse för padel och fotboll sätter extra guldkant i vardagen.
Varmt välkommen att kontakta Camilla om du är nyfiken på DH Helpdesk!
camilla.lindvall@dhsolutions.se
Camilla Lindvall, Systemsamordnare för DH Helpdesk