Då var 2023 i gång och som man brukar säga nu börjar vi från början med nytt år och med nya möjligheter. Vill passa på att tacka alla er kunder som deltog i vår kundundersökning som vi genomförde innan jul, för ert engagemang och goda samarbete. Vi har nu fått resultatet presenterat och jag är verkligen stolt och glad över att vi ännu en gång ökar vår NPS som nu är 31. Det är också kul att det arbete vi lagt ner under 2022 på att förbättra vår dialog med er kunder visar en positiv trend när det gäller lyhördhet till kunden, leveranskvalitet och produktkvalitet.
Det vi ser att vi ska fokusera ytterligare på är att presentera vårt utbud av tjänster och produkter tydligare för dig som kund, vilket leder till ett fördjupat samarbete som kan ta dig fortsatt framåt på din digitala resa.
Våra nyhetsbrev är ett sätt att sprida vårt budskap om våra tjänster och i detta nyhetsbrev berättar vi om vårt egenutvecklade ärendehanteringssystem DH Helpdesk, vårt nya koncept för Microsoft 365 tjänster - DH Upplevelserum samt bjuder in till frukostmöte om affärssystemet Pyramid.
Nyhetsbrevet är som sagt ett sätt att sprida vad vi kan hjälpa till med på er digitala resa. Marknadsföring är klurigt och det är alltid en risk att man försvinner i bruset. Men vilka fler möjligheter finns och vad ska man satsa på? Det är också något som vi ständigt funderar på och vill hitta den ultimata lösningen för.
I höstas lanserade OpenAI ChatGPT, en mycket avancerad chatbot-teknologi som du säkert hört och läst om. Jag kom på idén att fråga ChatGPT om marknadsföringstips och fick nedan svar:
Svar från Chat GPT:
Det finns många sätt att sprida ett företags hela erbjudande på, och vilken metod som är mest effektiv beror på företagets bransch, målgrupp och budget. Här är några förslag:
Det viktigaste är att förstå din målgrupp och vilka kanaler de föredrar, så att du kan fokusera dina marknadsföringsansträngningar där de är mest sannolika att ha effekt.
Svaret var inte revolutionerande utan ”by the book”. Dessa metoder har vi jobbat med på olika sätt under årens lopp och tillsammans ger de en god effekt.
Jag tror dock på att det bästa är det personliga mötet för långvariga kundrelationer där diskussion om vilka utmaningar och behov som finns blir mest givande, och där vi bygger upp en långsiktighet samt trygghet i samarbetet.
Boka då en lunch med mig genom formuläret nedan, så kan vi prata om din verksamhet och vad ni kan göra på er fortsatta digitala resa. Är det något speciellt ormåde du är intresserad av så ange det i formuläret så ser jag till att bjuda med någon av våra experter.
Välkommen på lunch!
Svar från Chat GPT