Formulär och checklistor

i DH Helpdesk

Vår ärendehanteringsplattform DH Helpdesk har en mångsidig funktionalitet och växer tillsammans med din verksamhet. Systemet är lätt att använda och ger full kontroll, spar värdefull tid för er verksamhet och användarna kommer snabbt igång vilket gör dem ännu effektivare i sitt arbete.

Med formulär och checklistor i DH Helpdesk sparar er organisation tid och med rätt stöd i processen undviker ni att viktig information saknas. Formulär säkrar att information som behövs för att processen ska löpa på, anges i rätt tid. 

Exempel på frågetecken som kan rätas ut med hjälp av formulär och checklistor:

  • Vem ska ha underlaget?
  • Jag har fått en uppgift men har jag med all information?
  • När ska detta vara klart?

DH Helpdesk länkar ihop formulär och checklistor med ärenden och ger dig som kund oändliga möjligheter att använda systemet inom er verksamhet. Status och ansvar blir tydligt för alla och transparensen gör att ni kan dra full nytta av Teamwork!

Vi har hjälpt många företag och organisationer med processtöd. Genom att hitta någon del som ger snabb nytta kan vi skapa effekt redan efter någon vecka.

Låter detta intressant så hör av dig till vår säljavdelning så bokar vi in en demo av systemet och diskuterar tillsammans med er hur ni kan effektivisera er verksamhet med DH Helpdesk.

 

 

DH Helpdesk är under ständig utveckling och vi släpper kontinuerligt nya versioner med ny funktionalitet och nya uppdateringar. 


DH Helpdesk Release notes
Version 5.3.54

Mer information om DH Helpdesk

Ulrika Kull Nordgren

Innesäljare och inköp

ulrika.kull-nordgren@dhsolutions.se 035-17 91 11

Per Eriksson

Försäljningschef

per.eriksson@dhsolutions.se 035-17 91 02

Vill du komma i kontakt med oss?