Med formulär och checklistor i DH Helpdesk sparar er organisation tid och med rätt stöd i processen undviker ni att viktig information saknas. Formulär säkrar att information som behövs för att processen ska löpa på, anges i rätt tid.
Exempel på frågetecken som kan rätas ut med hjälp av formulär och checklistor:
DH Helpdesk länkar ihop formulär och checklistor med ärenden och ger dig som kund oändliga möjligheter att använda systemet inom er verksamhet. Status och ansvar blir tydligt för alla och transparensen gör att ni kan dra full nytta av Teamwork!
Vi har hjälpt många företag och organisationer med processtöd. Genom att hitta någon del som ger snabb nytta kan vi skapa effekt redan efter någon vecka.
Låter detta intressant så hör av dig till vår säljavdelning så bokar vi in en demo av systemet och diskuterar tillsammans med er hur ni kan effektivisera er verksamhet med DH Helpdesk.
DH Helpdesk är under ständig utveckling och vi släpper kontinuerligt nya versioner med ny funktionalitet och nya uppdateringar.