Effektivisera era HR processer med ärendehantering från DH Solutions
I vårt ärendehanteringssystem får du alltid full koll på dina HR-ärenden.
Du kan följa nuvarande status och ansvarig mm genom hela processen.
Vid varje steg guidas rätt person att utföra rätt saker. Genom att styra vilka uppgifter som måste anges i olika steg, missas ingen information.
Uppföljning och avstämning visas överskådligt i ärendeöversikten.
Exempel på processer inom HR som vi har hjälpt kunder att digitalisera:
- Nyanställning med kontraktsgenerering
- Skapa underärende till andra avdelningar inom företaget som att t ex IT behöver ordna dator och konto till nyanställd. Eller fastighetsskötare behöver kanske ordna skrivbord och namnskylt.
- Förändringar i anställningsform, lön eller organisationstillhörighet
- Tillägg och avdrag
- Uppdatering av personaldata som adress, kontaktuppgifter och närmast anhörig
- Anställning upphör
- Frånvaro
- Kvittenser
- Hämta ut mobiltelefon, nyckel osv
- Mottagit en policy eller annat informationsdokument
Vi hjälper både stora och små företag.
Hos oss hittar du både verktygen och rådgivningen.
Mer information om DH ärendehantering