Med den nya formuläreditorn så tillför vi ytterligare affärsnytta där ni som kund kan skräddarsy systemet efter era behov. Anpassning av ärendehanteringen görs enkelt genom den flexibla plattformen så systemet följer era arbetsflöden och håller ihop den information som är viktig för er. Under ärendets gång så samlas all information i ärendet så ni kan följa, koordinera och hålla alla användare uppdaterade på ett enkelt sätt.
I samband med vår senaste uppdatering så har en ny modul där ni enkelt kan bygga egna formulär för exempelvis beställningar, checklistor, informationsinsamling mm adderats till systemet. Denna modul ger dig som kund oändliga möjligheter till att använda systemet inom er verksamhet.
Formulären som byggs bifogas ärendet och samlar på så sätt ihop era helt unika informationsbehov till den struktur och arbetsflöde som ärendets grundläggande funktionalitet bidrar med. Tillsammans med de tidigare fördelarna såsom:
All information samlad på samma plats
Hög tillgänglighet via molnbaserad plattform
Stöd för att kommunicera i flera kanaler
Statistik som ger underlag för rätt beslut
Integration med andra system
Låter detta intressant så hör av dig till vår säljavdelning så demonstrerar vi systemet och diskuterar med er hur ni kan effektivisera er verksamhet med ärendehantering.