Digitalt pyramidevent

I April anordnade vi vårt första digitala Pyramidwebinar - med fokus på elektronisk kundfakturering och leverantörsfakturahantering, via affärssystemet Pyramids integration mot InExchange.

Antalet företag och organisationer som kräver och/eller önskar att ta emot fakturor elektroniskt ökar. Och, nu kan ni göra precis det - utan att ens behöva lämna Pyramid!

Att skicka eller ta emot elektroniska fakturor ha flera fördelar:
1. Datasäkerhet:
- Rätt data mellan parter
- Fakturan kommer till rätt mottagare

2. Effektiv hantering
- Automatisera fakturahanteringen. Tex kan en leverantörsfaktura ankomstregistreras, konteras och skickas ut automatisk.

- Säkerställer att mottagaren får fakturan direkt vilket minskar risken för en försenad betalning.

3. Kostnadsbesparing
- Minskar pappersförbrukningen
- Sparar tid och minskar de administrativa konstnaderna
- Minskar driftkostnaderna

4. Felhantering
- Risken för felhantering minimeras tack vare kravställningen på innehåll.

5. Miljöpåverkan
- Minskar transporter
- Minskar pappersanvändningen

Vill ni veta mer om integrationen mellan Pyramid och InExchange tveka inte att höra av er!

Mer info om affärssystemet Pyramid

Per Eriksson

Försäljningschef

per.eriksson@dhsolutions.se 035-17 91 02

Rasmus Nilsson

Teamansvarig affärssystem

rasmus.nilsson@dhsolutions.se 035-17 91 79

Ulrika Kull Nordgren

Innesäljare och inköp

ulrika.kull-nordgren@dhsolutions.se 035-17 91 11

Vill du komma i kontakt med oss?