Välkommen till ett digitalt event om effektivisering med ärendehantering!

Hej,
alla ni som jobbar med någon form av internservice i kommunen och kommunala bolag.*

Gör som flera andra kommuner redan gjort - effektivisera er interna ärendehantering med vårt system.

Torsdagen den 25 maj bjuder vi in till ett kostnadsfritt live webbinarium där vi kommer berätta och visa alla fördelar med att införa vår ärendehantering i verksamheten. Marlene Strömberg från Falkenbergs kommun och Mattias Holm från Älmhults kommun berättar vilken nytta som införande av systemet gjort för deras verksamheter.

När: Torsdag 25 maj
Tid: Kl. 10.00 - 11.00
Var: Live webbinarium

Agenda:

  • Välkomna
  • Intervju Falkenberg - Hur jobbar ni i systemet
  • Demo av systemet
  • Intervju Älmhult - Hur gick er implementation till
  • Frågor, Summering, Avslut

* Eventet riktar sig först och främst till enheter och bolag som arbetar med någon form av internservice, så som IT support, HR/Ekonomi, Städ, Fastighet, Kontakt/Service center mfl

Ni är välkomna att dela denna inbjudan med fler intressenter, glöm inte att anmäla er!

Efter anmälan får ni länk till webbinariumet.

Varmt välkommen med din anmälan här:

I samband med din anmälan till seminariet hanterar vi dina personuppgifter i en enskild lista och enligt vår integritetspolicy.

Marlene Strömberg, Utvecklingssamordnare Serviceförvaltningen Falkenbergs kommun

Marlene Strömberg, Utvecklingssamordnare Serviceförvaltningen Falkenbergs kommun

"Nu har vi äntligen koll på felanmälningarna och inget faller mellan stolarna. En väg in!"
Mattias Holm, Driftsamordnare IT-avdelningen Älmhults kommun

Mattias Holm, Driftsamordnare IT-avdelningen Älmhults kommun

"Införandet av DH Helpdesk har gett oss en förenklad och effektiv ärendehantering, både vad gäller incidenter och olika beställningar.
En strukturerad och enkel ärendehanteringsprocess hjälper oss att frigöra tid för våra handläggare att syssla med mer verksamhetsutvecklande arbete, samt ger det en ökad produktivitet. Att lägga ut driften av systemet gör också att vi inte behöver göra något underhåll, utan kan i stället fokusera på att utveckla innehållet och hanteringen. Införandet har gett oss möjlighet till en bra och tydlig kommunikation mellan IT-avdelningen och användare."

Per Eriksson

Försäljningschef

per.eriksson@dhsolutions.se 035-17 91 02

Ulrika Kull Nordgren

Innesäljare och inköp

ulrika.kull-nordgren@dhsolutions.se 035-17 91 11

Alexander Johansson

Operativ chef

alexander.johansson@dhsolutions.se 035-17 91 20