Supportavtal

Supportavtal

DH Solutions målsättning är att våra kunders IT-system skall fungera på ett så bra och effektivt sätt som möjligt. 
För att uppnå detta erbjuder vi ett antal olika avtal och tjänster som ni kan få tillgång till.

DH User Support innebär att Ni får en IT miljö som underhålls, övervakas och supporteras kontinuerligt till en fast månadskostnad.
Systemet dokumenteras kontinuerligt avseende både licens och hårdvara, vilket innebär att vi tillsammans kommer att ta beslut om vilka eventuella investeringar som behöver göras per år.
Kostnaden för drift och underhåll blir lägre med detta koncept oavsett om man har egen personal eller extern personal som arbetar med traditionella verktyg.

Beskrivning av tjänsten

  • Komplett IT-avdelning till fast månadskostnad
  • Drift av er IT-miljö (servrar, arbetsplatser, kommunikation mm.).
  • Proaktivt arbete med er IT miljö
  • Tillgång till felanmälan via helpdesk

Idag är de flesta företag och organisationer beroende av att IT-systemen fungerar hela tiden. Vi hjälper er med garanterad tillgänglighet av erfarna tekniker när hjälpen behövs. Underhållsavtalet innefattar driften av er IT-miljö, vilket innebär regelbundna besök på ert företag och tillgång till felanmälan via helpdesk eller till vår bemannade kundtjänst.

Beskrivning av tjänsten

  • Drift av er IT-miljö (servrar, arbetsplatser, kommunikation mm.).
  • Regelbundna besök efter ert företags behov.
  • Checklista med obligatoriska kontrollpunkter.
  • Tillgång till felanmälan via helpdesk eller till vår bemannade kundtjänst.
  • Vid avtalstecknande tilldelas ni både ansvarig säljare och tekniker.

 

Per Eriksson

Försäljningschef

per.eriksson@dhsolutions.se 035-17 91 02

Ulrika Kull Nordgren

Innesäljare och inköp

ulrika.kull-nordgren@dhsolutions.se 035-17 91 11