Ta hand om dina kunder med effektiv ärendehantering för kundtjänst

Ärendehanteringssystem för kundtjänst

Skapa en effektivare kundtjänst med hjälp av smart ärendehantering från DH Solutions – och få nöjdare och mer lojala kunder.

  • Garanterar full uppmärksamhet för kunders frågor
  • Ger full kontroll på hela ärendehanteringsflödet och struktererar arbetet
  • Enkelt att följa upp ärenden och fatta beslut baserade på relevant data

Boka Demo

"Snabbare ärenden: Nöjdare kunder"

Morups använder ärendehantering för kundtjänst från DH Solutions. Läs mer om hur de jobbar här

Grundpaket

Molnbaserat eller lokal installation
Ärendekanaler via telefon eller självserviceportal
Anpassat arbetsflöde
Ärendemallar för återkommande frågor
FAQ/Vanliga frågor och svar
Översikter/dashboards
Enkät för kundnöjdhet
Standardrapporter för uppföljning
Export till Excel

Pris per månad:
249:- per användare

Boka Demo

Informationspaket

Dokumentbank (för instruktioner, handböcker, manualer mm)
Anpassad startsida med nyheter, kalender och senast inkomna ärenden

+ all funktionalitet i Grundpaketet

Pris per månad:
279:- per användare

Boka Demo

Businesspaket

Import av artikel/kundregister
Skicka orderunderlag till fakturering
Registrering arbetstid per ärende

+ all funktionalitet i Grundpaketet

Pris per månad:
309:- per användare

Boka Demo

Populära funktioner för vår ärendehantering för kundtjänst

Koppla ihop med tidigare ärenden

Tidigare och relaterade ärenden kopplas till anmälaren med hjälp av smarta funktioner, för att förenkla för kunden, spara tid och för att kunna följa upp tidigare ärenden.

Bygg kunskapsdatabas och FAQ

Samla vanliga frågor och dess svar på ett och samma ställe, där kunder själva kan hitta svar på frågor och därmed avlasta kundtjänsten.

Skicka vidare ärenden både internt och externt

Enkelt att slussa vidare ärenden internt och informera tredje part, utan något merjobb - och få uppföljning på detta.

Om DH Solutions

DH Solutions har lång erfarenhet av ärendehantering i olika typer av verksamheter. Det gör att vi snabbt kan komma igång, hjälpa till med arbetsflödet för en kundtjänst och se till att det blir rätt från början. I bolaget har vi också kompetens kring integrationer med andra system.

DH Solutions har funnits sen 1972, är baserade i Halmstad och jobbar både med lokala och globala företag. Vi gillar att jobba nära våra kunder, det är först då vi kan skapa verklig affärsnytta tillsammans.

Per Eriksson

Affärsområdeschef Systemutveckling

per.eriksson@dhsolutions.se 035-17 91 02

Fredrik Landh

Avdelningschef Standardsystem

fredrik.landh@dhsolutions.se 035-17 91 24