Ärendehantering

Effektiv ärendehantering för hela företaget

Ärehanteringsplattformen från DH Solutions sparar värdefull tid inom verksamheten,
ger full kontroll över alla ärenden som skapas och är enkelt att använda för alla på företaget.

Fördelar med ärendehantering från DH Solutions:

Effektiviserar ärendehanteringen och sparar värdefull tid
Ger full kontroll över ärendehanteringsflödet i verksamheten
Tydlig prissättning med en månadskostnad från 249 SEK per användare och månad

Prova gratis i 30 dagar

Över 4 000 personer jobbar redan effektivt med ärendehanteringsplattformen från DH Solutions. Bland våra kunder finns tillverkande företag, kommuner, tjänsteföretag, säljorganisationer, skolor och många fler.

Exempel på tillämpningar av ärendehantering hos våra kunder: ärendehantering för kundservice, helpdesk för IT-support, felanmälan för fastighetsbolag, incidentrapportering, stödplattform för dokumentation med flera.

Nyttan med ärendehantering från DH Solutions

Enkelt att anpassa ärendehanteringen efter verksamhetens behov

Flexibel plattform som är enkelt att anpassa efter verksamhetens specifika behov och arbetsflöde för ärendehantering. Anpassningen brukar inte så lång tid, för att komma igång snabbt.

All information samlad på samma plats

All kommunikation i alla ärenden samlas på ett ställe, för att kunna följa, koordinera och hålla alla användare uppdaterade på ett enkelt sätt.

Stöd för kommunikation i flera kanaler

Registrera ärenden via epost, telefon, självserviceportal eller formulär på webben.

Statistik ger underlag för rätt beslut

Överskådlig och relevant statistik ger underlag för att följa upp och fatta beslut i verksamheten. Detta skapar affärsnytta på riktigt och är uppskattat hos våra kunder.

Integration med andra system

DH Solutions jobbar mycket med systemintegrationer, vilket underlättar för oss att integrera ärendehanteringsplattformen med till exempel affärssystem, CRM och liknande.

Molnbaserad plattform

Vår ärendehanteringsplattform är molnbaserad, vilket gör den lättåtkomligt på dator, surfplatta och mobil. Datan i plattformen hanteras säkert och säkerskopior tas dagligen.

Vår ärendehantering i siffror

Per Eriksson

Affärsområdeschef Systemutveckling

per.eriksson@dhsolutions.se 035-17 91 02

Fredrik Landh

Avdelningschef Standardsystem

fredrik.landh@dhsolutions.se 035-17 91 24