Ärendehantering

DH Helpdesk - effektiv ärendehantering för hela företaget

DH Helpdesk är systemet som möjliggör för ert företag att fokusera på dess core business.

Vi bistår med struktur, kundnöjdhet och kvalitetssäkring.

Över 3000 handläggare jobbar redan effektivt med DH Helpdesk

“Med DH Helpdesk får vi en transparens genom hela organisationen. Vad har vi för ärenden idag, imorgon eller nästa vecka. SLA, uppföljning, statistik och analys är också stora fördelar som man inte får i ett mailsystem”

Ronnie Grahnat, Service Manager Jönköping University

DH Helpdesk ger dig…

Samlad korrespondens – All kundkommunikation på en plats.
E-formulär – Verifierar när ärendet skapas, eliminerar tidstjuvar senare i processen.
Arbetsflöde - Handläggaren kan fokusera på undantag i processen, inte hantering från början till slut.
GDPR – Sprid inte personuppgifter i olika system. DH Helpdesk hanterar anonymisering.
Översikt & statistik – Ge dig själv möjligheten att fatta beslut baserat på fakta och mycket mer…

 

DH Helpdesk i siffror

Några användningsområden…

  • Garantera era kunder full uppmärksamhet.
  • Med smarta funktioner som relaterade ärenden, informeras operatören om tidigare ärenden kopplade till anmälaren.
  • Det blir enkelt att hitta samband och svara på inkommande frågor.
  • Genom att sköta kommunikationen i ett system kan operatören enkelt informera tredje part och slussa ärenden vidare både internt och externt utan ytterligare handpåläggning.
  • Vi har fått 2000+ handläggare hos en av våra kunder att arbeta effektivt så att cheferna i linjeorganisationen kan fokusera på sin kärnverksamhet.
  • Efter över 10 års samarbete med kunden har vi en smart lösning med e-formulär, arbetsflöden och automatiskt genererade dokument som tex anställningskontrakt etc.
  • Denna helhetslösning är nu tillgänglig för din organisation.

Vare sig det gäller intern fastighetsskötsel inom företagets verksamhet eller drift av hyresfastigheter så underlättar DH Helpdesk aktiviteter såsom:

  • Löpande underhåll
  • Hantera felanmälningar
  • Kommunikaton med hyresgäster/medarbetare
  • Hyresgäster har möjlighet att felanmäla via en självserviceportal direkt på er hemsida
  • Via mobilapplikation för fastighetsskötare fördelas arbetet effektivt
  • Rapportera in fel och bifoga bilder genom att lägga ett ärende direkt i mobilen
  • Garantera era kunder full uppmärksamhet.
  • Med smarta funktioner som relaterade ärenden informeras operatören om tidigare ärenden, kopplade till anmälaren.
  • Det blir enkelt att hitta samband och svara på inkommande frågor
  • Genom att sköta kommunikationen i ett system kan operatören enkelt informera tredje part och slussa ärenden vidare både internt och externt utan ytterligare handpåläggning.
  • Det kompletta incident-och riskhanteringsverktyget som erbjuder en total översikt av befintliga risker i er verksamhet.
  • Rapporterandet av avvikelser underlättas och ger konkret data på vad som händer inom organisationen.
  • All dokumentation samlas på en plats för att utvärderas i DH Helpdesks praktiska rapportverktyg.
  • Använd informationen för att fatta framtida beslut baserat på konkret data.
  • Förebygg eventuella risker och minimera risken för återupprepade olyckor.

Per Eriksson

Affärsområdeschef Systemutveckling

per.eriksson@dhsolutions.se 035-17 91 02

Fredrik Landh

Avdelningschef Standardsystem

fredrik.landh@dhsolutions.se 035-17 91 24