DH Inställelseavtal


Idag är de flesta företag och organisationer beroende av att ITsystemen fungerar hela tiden. Vi hjälper er med garanterad tillgänglighet av erfarna tekniker när hjälpen behövs och i avtalet kan ni själva välja hur snabbt teknikerna ska vara på plats. I avtalet ges ni tillgång till felanmälan via helpdesk eller till vår bemannade kundtjänst.

Beskrivning av tjänsten

  • Tillgänglighet till tekniker inom 2, 4 eller 8 timmar under ordinarie arbetstid efter vi mottagit felanmälan.
  • Arbetet pågår kontinuerligt till dess att felet är avhjälpt.
  • Tillgång till felanmälan via helpdesk eller till vår bemannade kundtjänst.
  • Vid avtalstecknande tilldelas ni både ansvarig säljare och tekniker.
  • Nerlagd tid för att avhjälpa ert ärende debiteras enligt avtal eller gällande prislista.
  • Avtalet avser ert nätverk (backup, brandvägg, kommunikation, servrar) under helgfria vardagar mellan klockan 8-17.

Övrigt

Vi har möjlighet att anpassa innehållet i tjänsten helt enligt de behov och önskemål ni har.

dh-solutions

Vill du veta mer

Ico -phone -white 035 - 17 91 00

Ico -mail -white sales@dhsolutions.se

Live Chat Software