• Effektiv ärendehantering
    för hela företaget

    DH Helpdesk är systemet som möjliggör för ert företag
    att fokusera på dess core business.

    Vi bistår med struktur, kundnöjdhet och kvalitetssäkring.

  • Support via flera kanaler

    Underlätta för era kunder och erbjud ärenderegistrering
    via mail, telefon eller självserviceportal.

  • Engagerade och
    effektiva operatörer

    I en trevlig, intuitiv arbetsmiljö
    tillåts operatörerna att fokusera på
    kundnöjdhet och kvalitetssäkring

Testa DH Helpdesk gratis i 14 dagar - Upplev skillnaden!

DH Helpdesk är ett samlingsbegrepp på en rad olika ärendehanteringssystem anpassade just för er verksamhet.

Systemet kan användas för en eller fler av era avdelningar som exempelvis; IT support, Kundsupport, Fastighetsservice, Incidenthantering, Kundprojekthantering och Shared Services.

Som företag har ni möjligheten att testa DH Helpdesk i 14 dagar utan kostnad. DH Solutions sätter då upp en demo-miljö, anpassad efter er verksamhet, för att ni ska kunna jämföra med tidigare arbetssätt och se hur effektiviteten ökar.

 

Kontakta oss för mer information:


Namn:

Telefonnummer:

E-postadress:

Företag:

E-post2:

DH Helpdesk i siffror

Tack för ert förtroende
Eleiko Sjömagasinet
Made By Halmstad Arjo Huntleigh
GN Transport
Region Halland
Hylte kommun
Jönköping University
Falkenbergs kommun
Gekås Ullared
DH Helpdesk är mer än bara Testa DH Helpdesk gratis i 14 dagar

Med DH Helpdesk får vi en transparens genom organisationen; Vad har vi för ärenden idag, i morgon eller nästa vecka. SLA, uppföljning, statistik och analys är andra stora fördelar som man inte får i ett mailsystem.


Ronnie Grahnat, Service Manager på IT-service vid Jönköping University


Vill du läsa hela denna kundreferens?

Skriv in ditt namn och din e-mailadress så skickar vi det till Dig
Boka demo idag!
Kontakta oss

Halmstad

035-17 91 00

Sperlingsholmsvägen 25, Halmstad



 



Live Chat Software