DH Support - endast ett samtal bort


För IT-support ring 035-17 91 91

För många av våra kunder så är vårt supportgäng/grupp ett stort stöd. Istället för att sitta och testa sig fram eller lägga tid på att fixa med sin dator när den krånglar så ringer de direkt till vår support.

Vår support/helpdesk är bemannad varje dag mellan kl 8.00-17.00 och för gänget/gruppen är ingen fråga för liten utan det viktiga är att kunden kommer vidare så snabbt som möjligt. Att ha supporten på så nära håll är något som uppskattas av våra kunder även om den sker via telefon. Att det är lätt att få prata med samma person som förra gången man behövde hjälp är också en fördel.

Supporten bemannas av Tage, Kim och Sebastian, de har en bra mix av IT-kompetens och erfarenhet. Varje kille har sin specialitet vilket gör att de kompletterar varandra väl. Kunskapen hos supportkillarna uppdateras kontinuerligt genom att de går utbildningar hos Microsoft och andra leverantörer och de flesta utbildningar innebär också att man certifierar sig och får kunskapen dokumenterad. 

 

tage.jpg

Tage Svensson – Har jobbat på DH Solutions sen 2001 och har lång erfarenhet av IT i och med att han alltid har jobbat inom IT som tekniker. Tage har en allsidig kompetens, domänhantering är något som han hjälper många kunder med likaså administration av mailkonton, backuper och hårdvaruproblem är några utav Tages specialiteter.

- Idag sparar vi mycket tid för kunden i och med att vi kan ta över deras dator och åtgärda problemet direkt via fjärrhjälp, berättar Tage.

 

kim.jpg

 Kim Hartvigsson – Har jobbat på DH Solutions sen 2011 och jobbade tidigare som intern IT-tekniker på bla Lokaldelen. Hos oss på DH Solutions så har Kim utvecklat och certifierat sina kunskaper på Apples produkter och dess operativsystem. Naturligtvis har Kim även god kompetens när det gäller Microsofts produkter och har då möjligheten att koppla ihop de två världarna.

- Det blir vanligare idag att man på företagen har blandade miljöer av PC och Mac. Idag skiljer det inte så mycket på PC och Mac men ibland behöver kunden hjälp med att hantera olika filer och verktyg så att de passar deras miljö, inflikar Kim

 

sebastian.jpg

Sebastian Eniko – Började på DH solutions direkt efter sin gymnasieutbildning på Kattegatt 2014, där han läste Tekniskt program. För Sebastian handlar de flesta frågor om mailhantering.

- Många kunder behöver ibland hjälp med att återställa mail som de har råkat radera. Varje fråga gör också att jag fördjupar mina kunskaper och det är kul att kunna hjälpa till och effektivisera för kunden, säger Sebastian

Förutom att vakta telefonerna så fixar killarna med mindre installationer, bevakar och testar våra kunders backuper, spam och virusprogram.

I de flesta av våra avtal ingår möjligheten att ringa vår support. Vill du veta mer eller testa vår support kontakta Johan Lindholm,
035-17 91 22, mail johan.lindholm@dhsolutions.se


 

 

 

dh-solutions

Vill du veta mer

Ico -phone -white 035 - 17 91 00

Ico -mail -white sales@dhsolutions.se

support_box_2.jpg

support_box_3.jpg

support_box_1.jpg

Live Chat Software